foteiuih9kej0g1dosgn

ŠKODA vil tale til følelserne

ŠKODA lancerer nu en stor brandkampagne med titlen ‘Til alt det, som virkelig er vigtigt’. Den er lavet i samarbejde med &Co. og skal gøre danskernes valg af ŠKODA mere emotionelt.

År tilbage var ŠKODAs slogan ‘Lad fornuften sejre’. Det er i den grad lykkedes, for i dag kender danskerne ŠKODA for god kvalitet, praktiske løsninger og værdi for pengene. Det afspejles bl.a. i gode salgstal, loyale kunder og høj gensalgsværdi som brugtbil. Nu er tiden kommet til, at ŠKODA skal handle om både fornuft og følelse, og derfor igangsætter ŠKODA i Danmark nu en stor brandkampagne.

“ŠKODA har haft succes med at positionere sig som det rationelle valg. Nu vil vi flytte brandet, så ŠKODAs biler i højere grad bliver valgt med hjertet end med hjernen alene. Derfor starter vi en ny emotionel fortælling, som bygger ovenpå det fornuftige valg,” siger Cecilie Boas Linde, Head of Marketing, ŠKODA Danmark.

ŠKODAs nye brandkampagne vil kunne opleves på tv, i biografer og online over de kommende syv uger, ligesom den bliver indarbejdet i ŠKODAs øvrige kommunikation. Læs mere på ww2.skoda.dk/Brand/


Pressemeddelelsen blev sendt med Mynewsdesk