ebf53xyglx6shoh8bzya

Audi giver ungt erhvervstalent vind i håret

I går afholdt Berlingske i samarbejde med Audi deres årlige Talent 100 konference med Michael Pram Rasmussen, bestyrelsesformand i Semler Holding, A. P. Møller-Mærsk og Coloplast, som hovedtaler. Det foregik i det store showroom hos Audi Gladsaxe, og der var stor tilslutning til arrangementet.

Berlingske Business Magasin sætter hvert år fokus på unge talenter i guldnummeret Talent 100, hvor de siden 2004 har tegnet et billede af erhvervslivets kommende profiler. Guldnummeret er netop udkommet i dag.

– Som etableret brand er det en del af Audis filosofi at give noget tilbage. Derfor støtter vi talenterne, der ligesom mærket er succesorienterede og passionerede. Det ligger dybt i Audis DNA, og derfor er det naturligt for Audi at være en del af Berlingske Business Magasins Talent 100, sagde Audis marketingchef Christine Jelved.

Efter nogle interessante indlæg om ledelse, afsluttedes arrangementet med, at Christine Jelved løftede sløret for, at det blandt de 100 talenter blev Alexander Wulff, medstifter og Chief Marketing Officer for Abeo A/S, der blev den heldige vinder af en Audi A3 Cabriolet i tre måneder hen over sommeren. Læs mere om Abeo A/S og deres bygnings-letvægtskonstruktioner på abeo.dk.

Audi ønsker alle 100 talenter tillykke med udnævnelsen!

Det er muligt at se mere fra arrangementet i denne video:


Gode råd til talenter

Hos Audi synes vi desuden, at det kunne være interessant at se på, hvad det giver at blive udråbt til et af dansk erhvervslivs talenter. Derfor har vi spurgt nogle af de tidligere Berlingske Talent 100 personligheder om, hvad det har betydet for dem, hvad de har drevet det til siden, og om de har nogle gode råd til nye talenter. Man kan læse med på audi.dk/talent samt under “Audi Danmark” på LinkedIn. 

_______________

Pressemeddelelsen blev sendt med Mynewsdesk