tfekceggkknnrkokunsa

Audi fortsat Danmarks bedst omtalte bilmærke

YouGov har vanen tro kåret årets bedste mærker i deres BrandIndex baseret på buzz score, og igen i 2016 er Audi det bedst omtalte bilmærke i Danmark. Samlet set endte Audi med en 4. plads blandt alle de 300 mærker, som YouGov måler, og det er et spring fra en placering som nr. 8 i 2015.

Mærkerne ranglistes efter en buzz score, hvor respondenterne bliver spurgt, om de har hørt noget positivt eller negativt om mærket inden for de sidste to uger gennem reklame, nyheder eller via mund-til-mund fra ens omgangskreds. Herefter trækkes den negative omtale fra den positive.

Direktør for Audi i Danmark, Lars Kornelius, udtaler: ”Vi er meget stolte over placeringen som det mest positivt omtalte bilmærke i Danmark og også over, at Audi i 2016 er sprunget fra en 8. til en 4. plads af alle mærker i BrandIndexet. Det er dejligt at se, at danskerne generelt har så positivt et indtryk af Audi, bl.a. fordi det bekræfter os i vores strategiske arbejde med mærket. Vi stiller store krav til, at alle i mødet med Audi mærket skal have en så god oplevelse som muligt – om det så er i vores biler, hos vores forhandlere og servicepartnere, på vores digitale platforme eller i andre kontaktpunkter.”

Se Top10 og læs mere om BrandIndex her: 
http://www.brandindex.com/ranking/denmark/2016-annual

Se flere billeder fra Audi her: 
https://www.audi-mediacenter.com/en/photos

Pressemeddelelsen blev sendt med Mynewsdesk